چکامه

پاتوقی برای شاعران و اهل ادب دزفول

چکامه

پاتوقی برای شاعران و اهل ادب دزفول

  • ۰
  • ۰

باید پی حل معمای خودم باشم


تا بعداز این غرق تماشای خودم باشم



چون جنگجویی زخمیم یک گوشه افتاده


باید که در فکر مداوای خودم باشم



دلخسته ام از دلسپردن های بیهوده


این روزها خوبست همتای خودم باشم



فرهاد بازی های من کاری نبرد ازپیش


آماده ام اینبار تا جای خودم باشم!



دیروز تاریک تو را ازیاد بردم تا


دلبسته ی خورشید فردای خودم باشم



حتی برای لحظه ای اینجا نخواهم ماند


من می روم تا غرق دنیای خودم باشم!

  • ۹۴/۰۲/۲۲
  • یوسف مرساق محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی